Emocionální marketing

 

Co je možné udělat, aby se vaše Facebooková kampaň stala jednou z nejlepších a přilákala mnoho nových klientů?

Vynikajícím řešením je vytvoření reklamy, která přiláká pozornost uživatelů. A proto musí ovlivňovat lidské emoce.

Pokud svojí kampaň na Facebooku okořeníte emocemi, můžete si získat publikum této sociální sítě, přinutit potenciální klienty aby klikli na reklamu a nakoupili. Při tom je možné použít různé emoce: vášeň, melancholii, nadšení, šok a mnoho dalších.

V dnešním článku vám řekneme, jak používat emocionální marketing v reklamě na Facebooku, abyste zvítězili nad konkurencí.

Zdokonalujte umění FOMO

FOMO – syndrom strachu ze zmeškání. To je například, když jdete na akci, protože se bojíte přijít o něco zajímavého. Ale FOMO není jen o návštěvě různých akcí. Může být také použit v reklamě.

Jak používat FOMO v reklamě na Facebooku:

– Uveďte, kolik lidí už váš produkt používá.

– Přidejte otázku, naznačující, že čtenář přichází o skvělou příležitost.

– Přinuťte čtenáře pocítit, že není součástí úžasné komunity… zatím.

– Omezte časově svojí nabídku, aby se uživatelé rychleji rozhodovali.

 

Vyvolejte nadšení

Nadšení je známé svou schopností zvyšovat impulzivitu a nutit lidi jednat rychleji.

Pokud vaše nabídka ve Facebookové reklamě dokáže vyvolat nadšení, značně to zvýší šanci, že uživatelé budou dělat impulzivní nákupy. Vždyť pod vlivem nadšení nebo vzrušení se lidé chovají zcela jinak. Emoce mají navrch nad racionálním myšlením, proto je prodej takovým uživatelům mnohem jednodušší.

Pokud se rozhodnete využít taktiku nadšení ve své reklamě na Facebooku, ujistěte se, že emoce nevymizí až do chvíle uskutečnění nákupu.

 

Zde je návod, jak vytvořit reklamu, která vyvolává nadšení:

– Používejte výrazné barvy.

– Buďte struční a přidejte do textu několik vykřičníků.

– Použijte obrázek, který vyvolává nebo demonstruje nadšení.

– Ukažte svůj produkt během nejúchvatnějšího cyklu jeho života.

– Ujistěte se, že vaše nabídka je aktuální pro cílové publikum.

– Nabídněte slevu, aby uživatelé neměli ani stín pochybností.

Vzbuďte zvědavost

 Proč vás některé titulky nenechávají lhostejnými? Protože vyvolávají zvědavost.

Návod na vzbuzení zvědavosti je poměrně jednoduchý: položte ohromující otázku nebo vyprávějte nádherný příběh, aniž byste vyzradili jeho nejzajímavější část.

Naučte se vypořádat s negativními emocemi

Používání negativních emocí ve Facebookové reklamě není vždy špatná věc. Obzvláště pokud nejprve popisujete ne příliš příjemné pocity a pak nabízíte řešení. Hlavní věc je však v tomto případě nepřehnat to.

Zde je návod, jak efektivně využívat negativní emoce ve Facebookové reklamě:

– Přilákejte pozornost publika pomocí negativního titulku.

– Připomeňte čtenářům negativní situace, se kterými se setkávají každý den.

Darujte naději na lepší budoucnost

Všichni chceme být krásnější, chytřejší a šťastnější. Proto nakupujeme věci, které by měly udělat náš život lepším.

„Začněte svou cestu“ a „Získejte od života více“ – vynikající slogany pro cílové publikum značky.

Za účelem probuzení pocitu naděje ve Facebookové reklamě:

– Použijte úžasný text.

– Nabídněte řešení pro lepší budoucnost.

– Díky tomu čtenáři věří, že mohou dosáhnout lepších výsledků.

Závěr

Emoce vám pomohou vytvořit reklamu, která přiláká spoustu kliknutí.

V používání emocionální taktiky ve Facebookových kampaních není nic složitého. Vše, co je potřeba, je promyšlený text a originální design. A samozřejmě tvůrčí přístup.

Zjistěte, jaké emocionální postupy jsou nejúčinnější pro vaše publikum, a směle používejte tuto strategii ve svých kampaních.

 

Kategorie: Marketing

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *